logo-print

Συμβούλιο της Επικρατείας: Αντισυνταγματική η αποχή των δικηγόρων

01/07/2016

16/11/2017

Η αρχή της οικονομίας της δίκης στις διοικητικές διαφορές, 2025
Το Ελληνικό Σύνταγμα, τόμ. 1, 2025

Αντισυνταγματική και παράνομη είναι, σύμφωνα με την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, η πανελλαδική αποχή των δικηγόρων που ξεκίνησε από τις 12 Ιανουαρίου 2016 και συνεχίζεται έως σήμερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ολομέλεια του ΣΤΕ σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών, έκρινε ότι οι επαναλαμβανόμενες πανελλαδικές αποχές που αποφάσισε η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων της Ελλάδας, έχουν λάβει το χαρακτήρα αποχής διαρκείας, κάτι που είναι αντίθετο με το Σύνταγμα και τις διεθνείς συμβάσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο naftemporiki.gr

Πιστωτική σύμβαση και προστασία της εμπιστοσύνης, 2024
Η διαιτητική συμφωνία στις διεθνείς συναλλαγές, 2025